mandag den 16. januar 2012

En rigtig dejlig weekend :-)

Denne weekend har været helt fantastisk på flere måder...

Den lille familie startede lørdagen med en skøn gåtur ude ved Stige Ø, der er et himmelsk sted for hunde - og Sofus er ingen undtagelse :-) Derude kan han løbe fri og finde spændende spor...



Mon ikke han er på sporet af noget hér? ;-)





Se lige hvor glad han er :-)

Lørdag aften havde vi kort besøg af Farmor og Farfar der havde været på jagt på Fyn... Johs vandt flere gange over Farfar i at vælte tårne inden de blev bygget færdigt - dygtig dreng ;-)

Senere lørdag aften, da Johs var blevet puttet, tyvstartede vi på vores bryllupsdag (som jo egentligt først var søndag)... For ét år siden, på vores bryllupsdag, skrev vores gæster små hilsner, der blev gemt sammen med en flaske champagne, i en flot flot kasse, der skulle åbnes på vores ét-års bryllupsdag...




Flasken er nu tom og alle de søde hilsner læst... En rigtig dejlig måde at vende tilbage til den magiske dag for ét år siden :-)

Søndag fik vi vores to dejlige drenge passet af Mormor og Morfar, så vi havde et par timer alene på vores bryllupsdag :-)




Tiden brugte vi på en hyggelig brunch på Café Gertruds - inde i byen (vildt nok, ikk) Og vi snakkede næsten slet ikke om Johs ;-)

Bagefter var vi i Odense Zoo... Hvor er der altså en dejlig stemning derude... Og skønt at tusse lidt rundt og bare være kærester :-)



Til sidst lige et billede af min elskede, fantastiske kæreste, husbond, ven, klippe og faren til min søn... Ham takker jeg for hver dag... Og fatter indimellem slet ikke at jeg har været så heldig :-)





Dette indlæg er udgivet fra min telefon - og kan derfor se lidt pudsigt ud ;-)

1 kommentar:

  1. Sikke et dejligt indlæg :-) Mit svigerindehjerte bliver helt rørt :-)

    SvarSlet